WBV - lidmaatschap light

Op vraag van meerdere leden en sympathisanten van onze club, kan je vanaf 2019 een lidmaatschap “light” nemen bij WBV.

Kostprijs

Je betaalt 25 euro en dan ben je lid van WBV VZW, maar je bent niet aangesloten bij de federatie KBF en evenmin bij AO (Alpenverein Osterrreich).

Wat Krijg je er voor in de plaats?

• Als “light lid” van WBV kan je deelnemen aan alle niet-alpiene activiteiten van WBV. Dit omvat bvb, alle wandelactiviteiten, wandelweekends, clubavonden, workshops , enz. Wij zorgen, tegen vergoeding, voor een dagverzekering bij out-door acitiviteiten.
  • Je krijgt elk kwartaal de WBV Nieuwsbrief toegezonden.
  • Je krijgt de digitale nieuwsbrieven en blijft dus steeds op de hoogte van onze activiteiten.

“Light-leden” zijn niet aangesloten bij KBF, zijn dus niet verzekerd voor alpiene activiteiten (klimmen, via ferrata, stages – zowel alpiene als bergwandelen - enz..) en genieten niet van andere KBF voordelen. Ze hebben geen recht op gratis toegang tot de rotsen, hebben geen kortingen in KBF-partner winkels en hebben evenmin recht op vermindering in de buitenlandse hutten of in de Chaveehut en de Vennhütte.

Voor wie?

Leden die wensen deel te nemen aan (in hoofdzaak binnenlandse) WBVclubactiviteiten, maar geen echte allesdekkende bergsportverzekering meer nodig hebben.
Partners van WBV/KBF -leden die regelmatig deelnemen aan wandelingen, maar verder geen alpiene activiteiten beoefenen en derhalve geen allesdekkende bergsportverzekering nodig hebben. Sympathisanten die onze club een warm hart toedragen en ons zo willen steunen.

Hoe inschrijven?

Vanaf 1 september 2018 kan je aansluiten als WBV light lid door onderstaande gegevens te mailen naar info@wbvvzw.be. Je bent dan lid van onze club vanaf de datum van betaling van het lidgeld tot 31 december van het volgende jaar.
Stuur een mailtje met onderstaande gegevens naar info@wbvvzw.be

• Naam
  • Adres
  • Telefoon/GSM
  • Was je vroeger al lid van de KBF?
  • Ik ben ook lid bij een andere KBF club : ja / neen - indien ja : welke club en lidnummer
Schrijf vervolgens het inschrijvingsgeld, € 25, over op rekening BE68 4764 3365 2134 van de West-Vlaamse Bergsport Vereniging, Stationstraat 148 bus 7 - 8800 Roeselare. Met als mededeling "naam - WBV light".