WBV - Lid worden

U wordt in de eerste plaats lid van een lokale club, in dit geval van WBV. Onze club is lid van de Klim- en Bergsportfederatie Vlaanderen VZW, de overkoepelende federatie. U wordt dus lid van twee organisaties : van WBV en van KBF.

Lidgelden

Alle info omtrent de lidgelden is te vinden op de site van de KBF

Lidmaatschapsperiode

De gewone lidmaatschapsperiode van WBV/KBF loopt van 1 januari tot en met 31 december. De lidmaatschapsperiode voor nieuwe leden is langer en start reeds op 1 september en loopt tot 31 december van het volgende jaar. Nieuwe leden krijgen dus enkele maanden “gratis” lidmaatschap.

Lidkaart

De lidkaart wordt je toegestuurd door het KBF secretariaat. Indien je in België gaat klimmen op de rotsen, dien je je lidkaart steeds bij te hebben. Ook in de hutten zal men steeds je lidkaart vragen om je recht te geven op het goedkopere tarief.

Nog vragen??

Contacteer iemand van het bestuur (zie op de website WBV/Bestuur) of het KBF secretariaat (zie www.klimenbergsportfederatie.be)