Tocht Bouillon - Vresse op 22 juni 2024

Bouillon – Vresse

Om de eigen conditie te testen en op algemene aanvraag, organiseren we nog eens de prachtige maar uitdagende wandeling van Bouillon naar Vresse. Voor wie dit nieuw mocht zijn : reken toch maar op een 30 tal kilometers en minstens 1200 hoogtemeters. Een ideale voorbereiding of graadmeter dus voor wie komende zomer op stap wil gaan in de bergen. Best is om op vrijdagavond al naar Bouillon te komen. Wij zorgen voor reservatie in de jeugdherberg in Bouillon. Om te weten voor hoeveel personen we moeten reserveren, graag inschrijven bij Bart met vermelding van het aantal personen en opgave of er ontbijt moet zijn op zaterdagochtend. Inschrijven kan tot ten laatste maandag 10 juni. Wie toch op zaterdagochtend pas naar Bouillon komt : afspraak tegen uiterlijk 08.30 u op de parking aan de Porte de France vlak bij de tunnel. Afhankelijk van het aantal deelnemers, zorgen we dat er enkele wagens eerst naar Vresse gereden worden. Zorg voor een picknick en drank voor onderweg want heel veel is er onderweg niet te vinden wat betreft winkels en/of bevoorradingsmogelijkheden.

Praktisch : lengte tocht : +- 30 km

Start : Parking Porte de France (vlakbij de tunnel) in Bouillon

Belegeider : Bart (0474 28 69 26)