Bergwandelstage Zillertal 2023 - NOG 2 PLAATSEN VRIJ

NOG 2 PLAATSEN VRIJ - Deze zomer organiseren Valentijn en Peter terug een bergwandelstage voor gevorderden. Gedurende deze zesdaagse huttentocht trekken we door het Zillertal, ver weg van skiliften en andere toeristische trekpleisters. We volgen voor een groot deel de Berliner Höhenweg. Tijdens de tocht hebben we zicht op een mooi stuwmeer, imposante bergtoppen, schilderachtige valleien en uitgestrekte gletsjers (of wat er nog van overblijft…). Ook het verblijf in de Berliner Hütte spreekt tot de verbeelding. Met zijn 134 jaar de oudste en grootste hut van het Zillertal, opgericht door het DAV in 1889. Je komt er in een sprookjesachtige omgeving terecht, een gigantische berghut met een prachtige houten traphal en eetzaal. Doordat we dagelijks een zijvallei oversteken (vaak meer dan 1000 Hm) is een goede conditie en tredzekerheid noodzakelijk. We komen ook enkele stukken gezekerde routes en luchtige passages tegen.

Op het programma staat: 15/08: heenreis en overnachting in pensionnetje te Mayrhofen. 16/08: busrit van Mayrhofen naar het startpunt van de tocht. 16 tot 21/08: 6-daagse trekking met overnachting in berghutten, half pension. 22/08: afdalen (bij slecht weer met kabelbaan) vanuit de laatste berghut + terugreis.

Prijs: € 535 (bij 7 deelnemers), € 495 (bij 10 deelnemers) In deze prijs zit een overnachting in Mayrhofen (kamer en ontbijt) voor de tocht, busrit vanuit Mayrhofen naar startplaats, 6x overnachting in berghutten (half pension), eventueel de kabelbaan op de laatste dag ... en natuurlijk onze begeleiding.

Niet inbegrepen : avondmaal in Mayrhofen, persoonlijke uitgaven in de hutten (drank, douche, lunchpakket) en verplaatsingskosten.

Wil je graag mee ? Inschrijven kan door overschrijven van €50/pers. op rekening van WBV (BE68 4764 3365 2134). Vermeld je naam en “WBV-stage Zillertal 2023�. Het aantal plaatsen is beperkt tot