Wandelingen na Algemene Vergadering

WANDELINGEN 17 maart 2024 – Loker Ter gelegenheid van de Algemene Vergadering van WBV worden er in de namiddag 2 wandelingen georganiseerd die beiden vertrekken in Loker-Heuvelland. Plaats van afspraak : Ontmoetingscentrum De Galoye, Dikkebusstraat 131 te 8958 Loker-Heuvelland. Afspraak om 13.30 u om ten laatste om 13.45 u te vertrekken. Er is een wandeling van +- 5 km die zeker voor alle gezinnen mogelijk is. De 2de wandeling is ongeveer 12 km en heeft ook wat meer hoogtemeters. Inschrijven voor de wandelingen is niet nodig : wij verwelkomen iedereen zonder afspraak ! Wil je dus eventueel onze Algemene Vergadering bijwonen, tegen een zeer democratische prijs een hamburger met frietjes nuttigen en dan met gelijkgezinden het mooie Heuvelland verkennen, aarzel niet en zorg dan dat je op het gepast tijdstip aanwezig bent in Loker. Wij hopen in ieder geval zo veel mogelijk leden te kunnen verwelkomen.