Shortclimb hemelvaart 2020

Statutaire Algemene Vergadering

Wat met onze Algemene Vergadering ?

Shortclimb hemelvaart 2020

Tijdens het hemelvaartweekend organiseren we terug een shortclimb naar de (voor)Alpen.  We richten ons niet alleen naar de klimmer die reeds ervaring heeft in het alpien rotsklimmen of alpinisme.  Maar net als vorig jaar mikken we op de klimmers die bij WBV (of een andere club) reeds KVB4 gevolgd hebben.  En ook KVB3-gediplomeerden die een interesse hebben in het alpiene rotsklimmen kunnen van de partij zijn.  Zo kunnen we eens met z’n allen rotsbeklimmingen van meerdere touwlengtes klimmen (“multipitchen” om het met een modern woord te zeggen…).

Bestemming : dit hangt af van jullie voorkeuren.  In samenspraak met de deelnemers wordt een bestemming gekozen in functie van het weer en de condities.  Toch enkele bestemmingen :

• De streek rond Annecy en Col de la Colombière

• Arco

• Zuid-Frankrijk

• Aosta-vallei

• Nieuwe ideetjes?

Periode : van donderdag 21 mei 2020 tot zondag 24 mei 2020.  Veelal wordt er reeds vanaf de woensdag(morgen) vertrokken.  Er wordt natuurlijk zoveel mogelijk gecarpoold.

Hou alvast de website en facebook in de gaten !

Ga je mee of wens je meer Info :  contacteer Thomas De Bevere via e-mail thomas@wbvvzw.be of per telefoon 0474/68.33.27.

Opgelet : de shortclimb is geen stage.  Elke deelnemer moet volledig zelfstandig kunnen klimmen (meerdere touwlengtes) in (voor-)alpien terrein.